Met “Controleren” worden documenten of datasets inhoudelijk met elkaar vergeleken en automatisch overeenkomsten en/of afwijkingen weergegeven.
Hoe werkt het?
- “Controleren” is een oplossing die automatisch de gegevens van een (bron)document op consistentie checkt met relevante inhoud uit andere documenten of datasets. Hierdoor kunnen snel en eenvoudig de overeenkomsten en/of afwijkingen worden weergegeven.
- Zodoende kan binnen organisaties eenvoudig de consistentie in documenten worden verhoogd en waarmee de kwaliteit wordt verhoogd en de kans op fouten significant daalt.
- “Controleren” kan bijvoorbeeld worden ingezet bij:
- het geautomatiseerd controleren van de consistentie van een voorgestelde beslissing met eerder genomen beslissingen (bijvoorbeeld jurisprudentie check);
- het geautomatiseerd controleren van de consistentie van een behandelplan met eerdere behandelplannen van cliënten met dezelfde aandoening; of
- het geautomatiseerd controleren van andere bedrijfsdocumenten of gegevens op consistentie of afwijkingen.
Voor wie?
Overheid
Justitie & advocatuur