Prioriteren

Met “Prioriteren” wordt automatisch een prioriteit gegeven aan documenten of datasets op basis van trefwoorden of inhoud.

Hoe werkt het?

  1. “Prioriteren” kan worden ingezet om geautomatiseerd op basis van inhoud uit documenten en gegevens (e-mails, call center data, werkvoorraad gegevens, etc.) prioriteiten te bepalen.
  2. Op basis van bepaalde trefwoorden uit email verkeer, offerte aanvragen of andere type documenten, kan geautomatiseerd de prioriteit van een werkvoorraad worden bepaald.
  3. “Prioriteren” kan bijvoorbeeld worden ingezet bij:
    • het automatisch prioriteren van e-mails op basis van sentiment of inhoud;
    • het automatisch prioriteren van verzoeken op basis van gevraagde leveringsdata of andere relevante parameters; of
    • het automatisch prioriteren van andere bedrijfsdocumenten of gegevens.

icon-overheid Created with Sketch.

Overheid

icon-bank Created with Sketch.

Bank- & Verzekeringswezen

Combined Shape Created with Sketch.

Zorg

Geïnteresseerd?

Neem contact op

Onze oplossingen proberen?

Test de verschillende opties van onze demo.